Меню
Кошик

Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку

Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
-4 %
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
Газ-бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
  • Модель: Газ-Бензиновый двигатель LIFAN 190FD вал Ø 25 мм под шпонку
This offer ends in:
Day
Hour
Min
Sec
18348 грн.
19182 грн.
Без ПДВ: 18348 грн.

    Модель двигуна LIFAN у комплектації Газ-бензин LF190FD з електростартером з валом 25 мм під ШПОНКУ та котушкою освітлення на 3A.  Дуже популярна серія двигуна, яка оснащується спеціальним карбюратором, який дозволяє використовувати як паливо: газ (пропан-бутан) / метан (магістраний газ) або бензин. При об'ємі 420 кубічних сантиметрів його характеристики і масо-габаритні розміри дозволяють широко використовувати модель для активації різних джерел споживання. Ця версія стала наступною сходинкою моделі LF188F, оскільки "надбавка в обсязі", дозволила збільшити потужність до рівня 15 кінських сил. Причому це поліпшення не спричинило істотної зміни розмірів агрегату - це важливо, оскільки його відносна компактність розширює можливості стикування з веденими пристроями і звичайно важлива якщо йдеться про монтаж агарегата в рамках обмеженого вільного місця. Також слід зазначити, що в стандартне оснащення двигуна входить пускова панель з ключем, що управляє інтегрованим електростартером - це логічно, оскільки не завжди і не скрізь його зручно заводити пусковим кік-стартером. А панель можна винести шляхом збільшення довжини проводів більш зручне для оператора місце. Важливим доповненням є зменшений ступінь стиснення, який дозволяє ще більшою ефективністю використовувати бензин з октановим числом 92, без виникнення детонаційних навантажень і шкоди для моторесурсу мотора. Цей двигун LIFAN у зазначеному потужності можна застосовувати і для установки на техніку середньої потужності: карти, мотоблоки, квадроцикли, скутери, водяні насоси підвищеної продуктивності і різного роду установки. Інтегрована котушка освітлення на 3 ампери дозволяє підключити ще й зовнішнє корисне електрообладнання потужністю до 36 Вт.

   Цей двигун спеціально розроблений для можливості використання двох видів палива - бензину і газу, причому не тільки зрідженого балонного але і природного (магістрального). Цією перевагою ця модель вигідно відрізняється серед багатьох однотипних агрегатів інших виробників. Можливість використання двох видів палива суттєво розширює діапазон використання агрегату та сприяє економії коштів на паливо, оскільки різниця у вартості бензину та газу, як і раніше, значна, а у разі стаціонарного розміщення двигуна та підключення його до магістрального газопроводу, економія на паливі буде ще більш відчутною.

   Даний двигун можна укомплектувати знижувальним редуктором з автоматичним зчепленням, що дозволить довести момент, що крутить, на виході з редуктора до 46 Нм, при 1600 об/хв. Дивитися тут.


      Двигун Lifan 190FD це 4-х тактний одноциліндровий бензиновий двигун з повітряним охолодженням та горизонтальним розташуванням валу відбору потужності. Ця модифікація двигуна надає можливість використання двох видів палива - бензину та газу, причому не тільки зрідженого балонного, але і природного (магістрального). Цією перевагою дана модель вигідно відрізняється серед усієї подібно до лінійки продукції, серед двигунів SADKO, Переможе, RATO, Кентавр. Можливість використання двох видів палива істотно розширює діапазон використання агрегату та сприяє економії коштів на паливо, оскільки різниця у вартості бензину та газу, як і раніше, дворазова, а у разі стаціонарного розміщення двигуна та підключення його до магістрального газопроводу економія на паливі буде ще відчутнішою. даного двигуна реалізовано таке рішення як чавунна гільза циліндра, що збільшує моторесурс двигуна

До основних експлуатаційних характеристик двигуна відносяться:   
    Вищі вихідні параметри потужності та крутний момент

     Стабільна робота на паливі невисокої якості

     Низький рівень шуму

     Чавунна гільза циліндра

     Компактні габаритні розміри

     Економічна витрата палива

     Електричний стартер

     Котушка освітлення 3А

     Простота у використанні та обслуговуванні

Китайські бензинові двигуни Lifan спроектовані та виготовлені аналогічно японським двигунам Honda та забезпечені 12-місячною гарантією Виробника.

 

Технічна додаткова довідка під час підготовки до експлуатації даного двигуна:
Крок 1. Основний роз'єм підключаємо до АКБ (відповідна частина основного роз'єму в комплектацію не входить), запобіжник штатно вже встановлений у ланцюг, червоний плюс, зелений мінус, дані дроту служать для живлення замку запалювання, реле напруги, комутатора, котушки запалення ланцюга, яка відповідає за роботу двигуна.
Крок 2. Також до клеми реле стартера необхідно додатково прикрутити плюсовий провід з перетином дроту чотири квадрати (у комплектність плюсовий провід не входить) і після виконаних дій необхідно приєднати до акумулятора на плюсову клему.
Крок 3. Від мінусової клеми АКБ додатково підключити провід до корпусу двигуна (місце кріплення позначено відповідною наклейкою). Товщина дроту з перетином мінімум чотири квадрати.
Параметри двигуна
Діаметр вихідного валу і напрямок обертання Опція! Знижувальний редуктор з відцентровим автоматичним зчепленням може бути встановлений на двигун як додаток за окрему плату. Діаметр вихідного шпонкового валу з редуктора складе 22 мм.
Витрата при роботі на газі, л/год 2,7
Тип запуску двигуна Електростартер та ручний стартер
Двигун, тип Бензиновий 4-тактний, розташування під кутом 25°, одноциліндровий, бензиновий, OHV, з примусовим повітряним охолодженням з можливістю роботи на зрідженому газі
Об'ем, см3 420
Діаметр циліндра та хід поршня (мм) 90 х 66
Максимальна потужність, к. с. (кВт )/об.мин. 15 (10.6)
Рекомендована потужність двигуна, к. с. (кВт )/об.мин-1. 11,5 (8.5) / 3600
Макс крутний момент, Нм/об.мин-1 25/2500 об.хв.
Заправний об'єм системи оливи, л. 1,1
Емкость топливного бака, л. 6,5
Витрата палива, г/кВт * год ≤394
Габаритні розміри агрегату д/ш/в, мм 470 / 435 / 495
Споряджена маса (без урахування палива та олії), кг 32
Максимальна потужність двигуна при роботі на газі, к. с./кВт 11,7/8,6 при 3600 об.хв.-1

Написати відгук

Будь ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук