- Модель: Газ-бензиновый двигатель LIFAN LF170F вал Ø 20 мм под шпонку
- Вага: 17.00кг
Модель LIFAN 170F з валом 20 мм під ШПОНКУ двигуна у виконанні Газ-бензин. Двигун комплектується газ/бензиновим модулем, що значно розширює можливості його економічного використання. Сам двигун відноситься до серії легких споживчих двигунів. В даному випадку LF170F - це один з найпоширеніших у світі легких двигунів LIFAN зі стандартною потужністю двигуна (7 л.с). Хід поршня до 54 мм. з одночасною зміною діаметра циліндра до 70 мм. Даний двигун є універсальним і оптимальним рішенням для побутових споживачів, при роботі з якими необхідний коефіцієнт запасу потужності і як наслідок більшого можливого діапазону потужностей навантаження, наприклад бетономішалки або віброукладальники. Звичайно ж двигуни LIFAN у цьому потужності можна застосовувати і для установки на садову та сільськогосподарську техніку малої потужності: газонокосарки, мотокультиватори, генератори, мотоцикли, квадроцикли, верстати, будівельної техніки, водяні насоси.
Як опція до нього можна встановити знижувальний редуктор з відцентровим зчепленням. (Знижувальний редуктор LIFAN не входить до стандартної комплектації, а купується окремо) Дивитись тут.
Lifan LF170F став логічним продовженням свого вихідного побратима 168F, який добре відомий і зарекомендував себе як надійний і простий в експлуатації 4-х тактний одноциліндровий бензиновий двигун з повітряним охолодженням та горизонтальним розташуванням валу відбору потужності. У конструкції даного двигуна реалізовані такі рішення як: паливний кран, що дозволяє перекривати подачу палива в карбюратор при транспортуванні.
До основних експлуатаційних характеристик двигуна відносяться:
Високі вихідні параметри потужності та крутний момент
Стабільна робота на паливі невисокої якості
Низький рівень шуму
Мінімальний розмір
Економічна витрата палива
Простота у використанні та обслуговуванні
Китайські бензинові двигуни Lifan спроектовані та виготовлені аналогічно японським двигунам Honda та забезпечені 12-місячною гарантією Виробника.
Параметри двигуна | |
Діаметр вихідного валу і напрямок обертання | Вал-шпонка діаметром 20 мм. та напрямом обертання проти годинникової стрілки |
Витрата при роботі на газі, л/год | ≤ 0,63 |
Діаметр циліндра та хід поршня (мм) | 70 х 54 |
Максимальна потужність, к. с. (кВт )/об.мин. | 7 (5,2) |
Рекомендована потужність двигуна, к. с. (кВт )/об.мин-1. | 5,7 (4,2) / 3600 |
Макс крутний момент, Нм/об.мин-1 | 11,5 / 2500 |
Заправний об'єм системи оливи, л. | 0,6 |
Емкость топливного бака, л. | 3,6 |
Витрата палива, г/кВт * год | ≤374 |
Cистема запалювання | Електронне безконтактне |
Тип застосованого повітряного фільтра | Сухий |
Споряджена маса (без урахування палива та олії), кг | 16 |
Максимальна потужність двигуна при роботі на газі, к. с./кВт | 5,25 / 3,8 |
Параметри силової установки | |
Тип запуску двигуна | Ручний запуск |
Двигун, тип | 4-тактний, розташування під кутом 25°, одноциліндровий, двоклапанний, з примусовим повітряним охолодженням з гільзованим блоком циліндра. Залежно від виконання моделі може працювати на бензині та зрідженому природному, а також магістральному газах. |
Об'єм, см3 | 212 |