- Модель: Знижувальний редуктор 1/2 з відцентровим зчепленням LIFAN
- Вага: 6.00кг
Ланцюговий знижувальний редуктор з відцентровим зчепленням LIFAN встановлюється на двигуни загального призначення з діапазоном потужностей від 6 до 8 к.с. із вихідним валом 20 мм під шпонку. Він призначений для зниження робочих оборотів двигуна на величину вдвічі меншу по відношенню до вихідного значення (як правило з 3200 до 1600 об/хв.) і одночасним збільшенням моменту, що крутить, в два рази на вихідному валі. При цьому вихідний вал редуктора починає обертання тільки після примусового збільшення обертів двигуна з вихідних обертів холостого ходу. Це найбільш безпечний варіант активації механізмів, що обертаються, який дозволяє оператору контролювати і приводити в дію підключений до двигуна агрегат не з моменту запуску самого двигуна а тільки після примусового збільшення оборотів. Редуктор пропонується в модифікації з діаметром вхідного та вихідного валів 20 мм для двигунів 168F/168F-1/170F/170F-T/KP230E (від 6л.с. до 8 л.с.). Деталізовані дані для правильного підбору наведені у таблиці нижче. Об'єм рекомендованої кількості олії в редуктор становить 0,5 л. Стандартне масло, що рекомендується, SАЕ 10W40, проте в більш навантажених режимах експлуатації допустимо до використання і трансмісійне масло класу 75W-90 не нижче API GL-4. Доповнення: практики конструювання та експлуатації саморобних транспортних засобів (болотоходів, баггі, "мотособак") в редуктор може бути залито масло для автоматичних трансмісій ATF DEXRON III - такий варіант доцільний при надмірно навантаженому варіанті передачі крутного моменту від двигуна до агрегату, до приводу шасі або іншого пристрою. Звичайні типи трансмісійних масел можуть застосовуватися в передачах тяги при значних швидкостях, але невеликих або помірних моментах, що крутять. Також встановлюють ланцюговий редуктор зчеплення на мінітракторі, на прокатні карти також відцентрове зчеплення підходить до приводних механізмів моторних човнів зі стаціонарно встановленими двигунами. У комплекті з редуктором додається набір кріпильних болтів зі стандартним кроком різьблення для фіксації на корпусі двигуна.
Розміри вхідного та вихідного валів на різних модифікаціях редукторів | ||
Двигун | Діаметр вихідного валу з редуктора |
Розмір вхідного валу в редуктор |
168F/168F-1 (от 6 до 6.5 к.с.) | 20мм | 20мм |
170F /170F-T(от 7 до 7.8к.с.) | 20 мм | 20 мм |
KP230E (8 к.с.) | 20 мм | 20 мм |