Меню
Кошик

Гарантія та сервісне обслуговування

    Гарантія, що надається, поширюється на всі моделі та модифікації силової продукції, які імпортовані в Україну ТОВ «Південна Торгова Компанія» (далі Компанія) та відповідають вимогам чинного законодавства України та нормативним актам з безпеки, експлуатації, сертифікації та обслуговування такого виду продукції.

   Гарантійні терміни експлуатації та умови збереження гарантії

Гарантійний період на силову продукцію виробництва LIFAN становить 1 рік (12 місяців) або 50 мото-годин (залежно від того, що перше настане раніше).

Гарантія на силову продукцію діє тільки на обладнання, що купується та експлуатується на території України.

Інформація про умови збереження гарантійних зобов'язань на силову продукцію також викладена у Гарантійному талоні, що додається до кожної одиниці продукції.

Гарантійний талон має бути коректно заповнений продавцем (усі необхідні поля) та у відповідному полі має бути поставлений штамп продавця/підприємства. На обох примірниках для продавця та покупця мають бути зафіксовані підписи сторін про ознайомлення з вихідними вимогами та умовами гарантії

Гарантійний талон може бути причиною відмови від гарантійних зобов'язань.

 Винятки із гарантійних умов

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі випадки:

- будь-які пошкодження, що виникли внаслідок ігнорування чи зневаги правил введення в експлуатацію нової силової техніки (обкатки) та періодичним технічним обслуговуванням обладнання чи складового агрегату згідно з встановленим Регламентом Обслуговування;

- ушкодження криво-шатунного механізму двигунів загального призначення експлуатація яких зазнавала ударних навантажень, зокрема при використанні агрегатів на різних дробильно-колючих установках;

- будь-які пошкодження, що виникли внаслідок самостійного ремонту або технічного обслуговування з використанням методів або матеріалів, не узгоджених з Компанією, які не передбачені інструкцією з експлуатації або не передбачені технологією заводу-виробника;

- будь-які пошкодження, що виникли внаслідок зміни (модифікації) конструкції чи експлуатаційних характеристик,
не схвалені заводом-виробником, а саме: зміна конструкції механізмів або їх вилучення з конструкції арегату на підвищення
потужності або збільшення обертів чи  інших параметрів, більш ніж рекомендовано заводом виробником, додаткове оснащення будь-якими приладами;
підключення споживачів, потужність яких перевищує номінальну заявлену;

- будь-які пошкодження, пов'язані із застосуванням неоригінальних запасних частин, технічних рідин, невідповідних класифікацій палива, мастильних матеріалів, технічних рідин, що не передбачені Інструкцією з експлуатації або які не містяться у списку рекомендованих Компанією для використання;

- знос зовнішнього вигляду та деталей після закінчення часу, якщо це не обумовлено виробничими дефектами або низькою якістю використаних матеріалів;

- будь-які пошкодження, що впливають на естетичний вигляд виробу, але не впливають на функціональність продукції;

- будь-які пошкодження, що виникли внаслідок неправильного транспортування, порушення умов зберігання, що передбачені Інструкцією з експлуатації;

- Гарантія не поширюється на витратні матеріали та робочі рідини.

До витратних матеріалів відносяться:

- будь-які елементи паливних та масляних фільтрів, повітряні фільтри, свічки запалювання, тягові ланцюги та зубчасті колеса, гумові прокладки, сальники, передавальні ремені, трубки та інші гумові деталі, акумуляторні батареї

До робочих рідин належать:

- олії, моторне масло, електролітична рідина акумуляторної батареї та інші матеріали, визначені заводом-виробником.

Додатково:

- роботи, пов'язані з плановим технічним обслуговуванням агрегатів;

- будь-які додаткові (побічні) витрати, які були виконані у зв'язку із проведенням гарантійного ремонту для усунення причин несправності;

- будь-яка компенсація вартості послуг з проживання, переїзду, зв'язку, харчування та інших витрат, які понесе власник (уповноважена власником особа) обладнання через поломку, а також витрати, пов'язані з компенсацією власнику витраченого часу, (доходу/заробітку), вартості оренди, а також будь-якої матеріальної вигоди під час знаходження виробу у ремонті.

Технічне обслуговування    

 
Своєчасне технічне обслуговування відповідно до регламенту одна із основних умов збереження гарантійних зобов'язань на отриману Вами техніку.

Компанія рекомендує здійснювати обслуговування Вашого виробу на сервісній станції того ПРОДАВЦЯ, у якого Ви здійснили покупку. Виконуючи всі рекомендації щодо регулярного технічного обслуговування Вашого виробу Ви продовжите термін його експлуатації

Детальний перелік регламентних робіт з обслуговування агрегатів викладено у Гарантійному талоні на продукцію.

Перелік регламентних робіт під час проведення технічного обслуговування:

Генератори та силова техніка

                              

Ми будемо раді, якщо викладений матеріал розширив Ваше розуміння щодо умов Гарантії та Технічного обслуговування.