Меню
Кошик

Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку

Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Немає в наявності
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V78F-2А (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
  • Модель: 2V78F-2А вал Ø 25 мм под шпонку
37200 грн.
Без ПДВ: 37200 грн.
   Бензиновий двигун загального призначення LIFAN LF2V78F-2А ​​– це модель, яку сміливо можна віднести до категорії «просунутих» агрегатів серед однотипної техніки.
       У систему примусового охолодження є додатковий елемент у вигляді масляного радіатора, що дозволило розширити температурний діапазон використання двигуна без небезпеки його перегріву, а також дозволяє розміщувати двигун в компактних закритих просторах (якщо вимагають умови), але з обов'язковим забезпеченням природної припливно-витяжної вентиляції.
Крім цього в конструкцію доданий масляний фільтр картриджного типу. Це дозволить подовжити інтервали заміни навіть за досить інтенсивних експлуатаційних навантажень на двигун. Крім цього агрегат забезпечений не тільки датчиком рівня масла в двигуні, який при необхідності розмикає ланцюг запалення, але і датчиком тиску, який дозволить судити про фактичні експлуатаційні параметри та стан агрегату.
Практичним і зручним став вибір конструкторів на користь повітряного фільтра з великою площею, що фільтрує, і доступністю для заміни – всі, хто хоч раз стикався зі щільним компонуванням агрегатів у варіанті снігоболотоходу, мотовсюдиходу, мотозрошувачів, – обов'язково оцінять цю перевагу.
Крім наявності системи електрозапуску (стартер + виносний модуль управління з ключем запалювання в комплекті), пропонована комплектація двигуна також має нетипову для більшості аналогів опцію – ручний стартер або кікстартер. Дане доповнення особливо оцінять ті, хто буде експлуатувати агрегат в умовах, коли акумуляторна батарея, що «сіла», - це проблема можливості активації агрегату і подальшої роботи. В умовах використання двигуна як мотор баркаса або човна немає небезпеки «не завестися», якщо батарея розрядиться. Тобто привід ручного стартера на LIFAN LF2V78F-2А ​​однозначно гарантує спокій власника з погляду можливості запуску практично будь-якої позаштатної ситуації.
Ще одним корисним доважком є ​​наявність у конструкції двигуна електрогенератора та індукційної котушки напруги на 20А та потужністю 240 Ватт. Наявність цих пристроїв дозволить експлуатувати мотор не тільки для основного завдання, але й попутно використовувати освітлення або одночасно постачати іншим споживачам енергоживлення – як у варіанті зі звичайним автомобілем.
Типовими технологічними рішеннями для цього двигуна є застосування чавунних гільз і системи декомпресії для полегшення пуску двигуна як електростартером, так і в режимі користування кікстартером, а також низький рівень шуму і компактні розміри.
            Даний двигун може працювати на неетильованому бензині АІ-92 (звичайно за умови, що октанове число дійсно відповідає зазначеному), що, безсумнівно, полегшує можливості його використання.
           Можливості використання даного агрегату дійсно дуже широкі та різноманітні: для приводу допоміжних агрегатів, шнекових машин, двигунів пилорам, а також він може бути задіяний як приводний агрегат для гідравлічного насоса різного підйомного обладнання. Його можна встановити на мінітрактор, снігохід та інші саморухомі механізми, можна встановити як агрегат для мотобуксирувальників і всюдиходів. За наявності можливості розміщення, він може служити і приводом для рибальського баркасу або фелюги. При цьому фактичні параметри витрати і широкі можливості з інтеграції з різними видами карданних приводів роблять його використання вельми широким і, певною мірою, універсальним. Діаметр вихідного шпонкового вихідного валу становить 25 мм - це найпоширеніший тип, який полегшить стикування двигуна з різними агрегатами.
         Увага!!!! Обов'язковою умовою, перед встановленням даного агрегату та його використання, є те, що кріпильна платформа повинна знаходитись у строго горизонтальній площині та без ухилу в якусь із сторін! Заводити і використовувати двигун можна тільки в вертикальному положенні на рівній горизонтальній основі і заборонено його нахиляти!!! Строго відстежувати рівень олії та не перевищувати його об'єм 1.4 л. при підготовці його до роботи та при плановій зміні олії в двигуні. У двигуні прердусмотрен счуп-рівень для забезпечення зручного контролю рівня масла в двигуні. Даний агрегат розрахований на обов'язкове використання високоякісної олії для 4-тактних двигунів з повітряним охолодженням! Використання недорогих та низькоякісних мастильних матеріалів суттєво знизить ресурс мотора та призведе до виходу з ладу агрегату. Крім цього до конструкції доданий і масляний фільтр картриджного типу, який рекомендується змінювати при кожній плановій заміні масла. У період обкатки перша заміна олії через 20 мотогодин, а потім кожні 50 або 1 раз на рік, залежно від того, яка з подій настане раніше. Крім цього агрегат забезпечений не тільки датчиком рівня масла в двигуні, який при необхідності розмикає ланцюг запалення, але і датчиком тиску, який дозволить судити про фактичні експлуатаційні параметри та стан агрегату.
    Гарантія не поширюється на кривошатунний механізм моторів, експлуатація яких зазнавала ударних навантажень, зокрема при використанні агрегатів на різних дробильно-колючих установках!
Параметри двигуна
Діаметр вихідного валу і напрямок обертання 25 мм і з напрямком обертання проти годинникової стрілки
Тип запуску двигуна Електростартер та ручний запуск
Двигун, тип Бензиновий 4-тактний, V-подібне розташування, двоциліндровий, верхньоклапанний (OHV), з додатковим радіатором охолодження масла, масляним фільтром та примусовим повітряним охолодженням
Об'ем, см3 688
Діаметр циліндра та хід поршня (мм) 78 х 72
Ступінь стиснення 8:1
Максимальна потужність, к. с. (кВт )/об.мин. 24 (17.64) / 3600 об.хв.
Рекомендована потужність двигуна, к. с. (кВт )/об.мин-1. 20 (14,7) / 3600 об.хв.
Макс крутний момент, Нм/об.мин-1 44/2500 об.хв.
Заправний об'єм системи оливи, л. 1,4
Витрата палива, г/кВт * год ≤370
Габаритні розміри агрегату д/ш/в, мм 455 / 396 / 447
Споряджена маса (без урахування палива та олії), кг 49

Написати відгук

Будь ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук