Меню
Кошик

Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку

Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Очікується
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
  • Модель: 2V90F вал Ø 25 мм под шпонку
  • Вага: 71.00кг
60000 грн.
Без ПДВ: 60000 грн.
         Бензиновий двоциліндровий двигун загального призначення LIFAN  LF2V90F – це новинка, яку сміливо можна віднести до категорії «потужних» агрегатів серед однотипної техніки.
       У систему примусового охолодження є додатковий елемент у вигляді масляного радіатора, що дозволило розширити температурний діапазон використання двигуна без небезпеки його перегріву, а також дозволяє розміщувати двигун у компактних закритих просторах (якщо вимагають умови), але з обов'язковим забезпеченням природної припливно-витяжної вентиляції.
      Практичним і зручним став вибір конструкторів на користь повітряного фільтра з великою площею, що фільтрує, і доступністю для заміни – всі, хто хоч раз стикався з щільним компонуванням агрегатів у варіанті болотохода, снігоболотохода, мотовсюдихода, мотозрошувачів, – обов'язково оцінять цю перевагу. У цьому агрегаті застосовна лише система електрозапуску (стартер + інтегрований модуль управління з ключем запалювання в комплекті).
     Ще одним корисним доважком є ​​наявність у конструкції двигуна електрогенератора та індукційної котушки напруги на 20А та потужністю 240 Ватт. Наявність цих пристроїв дозволить експлуатувати мотор не тільки для основного завдання, але й попутно використовувати освітлення або одночасно постачати інші споживачі енергоживленням – як у варіанті зі звичайним автомобілем.
    Вже типовими технологічними рішеннями для двигунів від заводу LIFAN є застосування чавунних гільз та системи декомпресії для полегшення запуску двигуна електростартером.   Даний двигун може працювати на неетильованому бензині АІ-92/95 (звичайно за умови, що октанове число дійсно відповідає зазначеному), що, безсумнівно, полегшує можливості його використання.
           Можливості використання даного агрегату дійсно дуже широкі та різноманітні: для приводу допоміжних агрегатів, шнекових машин, двигунів пилорам, а також він може бути задіяний як приводний агрегат для гідравлічного насоса різного підйомного обладнання. Його можна встановити на мінітрактор, снігохід та інші саморухомі механізми, можна встановити як агрегат для мотобуксирувальників і всюдиходів, компрессорів і тп. За наявності можливості розміщення, він може служити і приводом для рибальського баркасу. При цьому фактичні параметри витрати і широкі можливості інтеграції з різними видами карданних приводів роблять його використання вельми широким і, певною мірою, універсальним. Діаметр вихідного вихідного шпонкового валу становить 25 мм!
      Увага!!!! Обов'язковою умовою, перед встановленням даного агрегату та його використання, є те, що кріпильна платформа повинна знаходитись у строго горизонтальній площині та без ухилу в якусь із сторін! Заводити і використовувати двигун можна тільки в вертикальному положенні на рівній горизонтальній основі і заборонено його нахиляти!!! Даний агрегат розрахований на обов'язкове використання високоякісної олії для 4-тактних двигунів з повітряним охолодженням! Необхідно суворо дотримуватись і відстежувати рівень масла і не перевищувати його обсяг (2.4 л) при підготовці його до роботи та при плановій зміні масла у двигуні. У двигуні передбачений щуп-рівень для забезпечення зручного контролю рівня оливи у двигуні. Використання недорогих та низькоякісних мастильних матеріалів суттєво знизить ресурс мотора та призведе до виходу з ладу агрегату. Крім цього в конструкцію доданий масляний фільтр картриджного типу, який рекомендується змінювати при кожній плановій заміні мотороної оливи.
Також  агрегат забезпечений  датчиком рівня масла в двигуні, який при необхідності розмикає ланцюг запалення та датчиком тиску масла.
     У період обкатки перша заміна оливи через 20 мотогодин, а потім кожні 50 або 1 раз на рік, залежно від того, яка з подій настане раніше.
     Увага! Гарантія не поширюється на кривошатунний механізм моторів, експлуатація яких зазнавала ударних навантажень, зокрема при використанні агрегатів на різних дробильно-колючих установках!
Параметри двигуна
Діаметр вихідного валу і напрямок обертання Ø 25 мм і з напрямком обертання валу проти годинникової стрілки
Тип запуску двигуна Електростартер
Двигун, тип Бензиновий 4-тактний, V-подібне розташування, двоциліндровий, верхньоклапанний (OHV), з додатковим радіатором охолодження масла, масляним фільтром та примусовим повітряним охолодженням
Об'ем, см3 999
Діаметр циліндра та хід поршня (мм) 90 х 78,5
Ступінь стиснення 8,5:1
Максимальна потужність, к. с. (кВт )/об.мин. 37 (27.2) / 3600 об.хв.
Рекомендована потужність двигуна, к. с. (кВт )/об.мин-1. 33 (24,2) / 3600 об.хв.
Макс крутний момент, Нм/об.мин-1 71 / 2880 об.хв.
Заправний об'єм системи оливи, л. 2,4
Витрата палива, г/кВт * год ≤392
Габаритні розміри агрегату д/ш/в, мм 589 / 503 / 610
Споряджена маса (без урахування палива та олії), кг 65

Написати відгук

Будь ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук