Меню
Кошик

Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)

Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Очікується
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
Високооборотний двигун LIFAN GS212E (серія SPORT)
  • Модель: Двигатель бензиновый LIFAN GS212E с электростартером
14000 грн.
Без ПДВ: 14000 грн.
     Новинка від компанії LIFAN високооборотний двигун GS212E, який відноситься до серії спортивних 4-тактних двигунів.
     Особливістю моделі Lifan GS212E є висока частота обертання коленвала до 6000 об/хв., що робить цю модель ідеальним кандидатом для встановлення на швидкісні карти або інші легкі високошвидкісні малолітражні транспортні засоби або пристрої.
Робочий об'єм двигуна 212 куб, рахунок використання поршня діаметром 70 мм. Двигун обладнаний бензобаком об'ємом 3,6 л.
Головка двигуна зі збільшеним впускним каналом, що дозволяє встановлювати карбюратори мотоциклетного типу без будь-яких перехідників.
Конструктивною особливістю є наявність системи примусового мастила – масляний насос із повноцінним масляним фільтром.
У цій моделі вже змонтовано всю проводку з котушкою, комутатор, генераторна котушка (освітлення) 7А і 84ВТ.
Діаметр вихідного валу 20 мм під шпоком та довжина 49 мм. Двигун обладнаний електричним та ручним стартером.
Технічна додаткова довідка під час підготовки до експлуатації даного двигуна:
Крок 1. Основний роз'єм підключаємо до АКБ (відповідна частина основного роз'єму в комплектацію не входить), запобіжник штатно вже встановлений у ланцюг, червоний плюс, зелений мінус, дані дроту служать для живлення замку запалювання, реле напруги, комутатора, котушки запалення ланцюга, яка відповідає за роботу двигуна.
Крок 2. Також до клеми реле стартера необхідно додатково прикрутити плюсовий провід з перетином дроту чотири квадрати (у комплектність плюсовий провід не входить) і після виконаних дій необхідно приєднати до акумулятора на плюсову клему.
Крок 3. Від мінусової клеми АКБ додатково підключити провід до корпусу двигуна (місце кріплення позначено відповідною наклейкою). Товщина дроту з перетином мінімум чотири квадрати.

 
Параметри двигуна
Тип запуску двигуна Електростартер / ручний
Двигун, тип Бензиновий 4-тактний, одноциліндровий, бензиновий, OHV, з примусовим повітряним охолодженням.
Об'ем, см3 212
Діаметр циліндра та хід поршня (мм) 70 х 55
Максимальна потужність, к. с. (кВт )/об.мин. 13 (9,5) / 6000 об.хв.
Рекомендована потужність двигуна, к. с. (кВт )/об.мин-1. 9 (6,6) / 5800 об.хв.
Макс крутний момент, Нм/об.мин-1 12,5/4800 об.хв.
Заправний об'єм системи оливи, л. 0,6
Емкость топливного бака, л. 3,6
Витрата палива, г/кВт * год ≤394
Габаритні розміри агрегату д/ш/в, мм 310 / 385 / 285
Споряджена маса (без урахування палива та олії), кг 16
Стандартна комплектація та масо-габаритні характеристики
Вага, брутто, кг. 22
Значення пакувальних розмірів генератора
Довжина, мм 46
Ширина, мм 39
Висота, мм 40

Написати відгук

Будь ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук