- Модель: Бензиновый двигатель LIFAN LF188F вал 25 мм ШПОНКУ
Бензиновий двигун LIFAN LF188F з ручним стартером та котушкою освітлення на 3А, вал Ø25 мм під ШПОНКУ. Характеристики моделі та масо-габаритні розміри дозволяють широко використовувати для активації різних джерел споживання. Важливим доповненням є зменшений ступінь стиснення, який дозволяє ще більшою ефективністю використовувати бензин з октановим числом 92, без виникнення детонаційних навантажень і шкоди для моторесурсу мотора. Двигун LIFAN у зазначеному потужності можна застосовувати і для установки на техніку середньої потужності: карти, мотоблоки, водяні насоси підвищеної продуктивності, а інтегрована в мотор котушка освітлення на 3 ампера дозволяє підключити зовнішнє корисне електрообладнання потужністю до 36 вт.
Даний двигун можна укомплектувати знижувальним редуктором з автоматичним зчепленням, що дозволить довести момент, на виході з редуктора до 44 Нм, при 1600 об/хв. Дивитись тут
Двигун Lifan 188F - це 4-х тактний одноциліндровий бензиновий двигун з повітряним охолодженням та горизонтальним розташуванням валу відбору потужності. У конструкції даного двигуна реалізовані такі рішення як: паливний кран, що дозволяє перекривати подачу палива в карбюратор при транспортуванні; чавунна гільза циліндра, що збільшує моторесурс двигуна.
До основних експлуатаційних характеристик двигуна відносяться:
Високі вихідні параметри потужності та крутний момент
Стабільна робота на паливі невисокої якості
Низький рівень шуму
Котушка освітлення 3А
Компактні габаритні розміри
Економічна витрата палива
Простота у використанні та обслуговуванні
Китайські бензинові двигуни Lifan спроектовані та виготовлені аналогічно японським двигунам Honda та забезпечені 12-місячною гарантією Виробника.
Параметри двигуна | |
Тип запуску двигуна | Ручний запуск |
Двигун, тип | 4-тактний, розташування під кутом 25°, одноциліндровий, двоклапанний, з примусовим повітряним охолодженням з гільзованим блоком циліндра. Залежно від виконання моделі може працювати на бензині та зрідженому природному, а також магістральному газах. |
Об'ем, см3 | 389 |
Діаметр циліндра та хід поршня (мм) | 88 х 64 |
Максимальна потужність, к. с. (кВт )/об.мин. | 13 (9.5) |
Рекомендована потужність двигуна, к. с. (кВт )/об.мин-1. | 11,7 (8.6) / 3600 |
Макс крутний момент, Нм/об.мин-1 | 22 / 2500 |
Заправний об'єм системи оливи, л. | 1,1 |
Емкость топливного бака, л. | 6 |
Витрата палива, г/кВт * год | ≤394 |
Cистема запалювання | Електронне безконтактне |
Тип застосованого повітряного фільтра | Сухий |
Габаритні розміри агрегату д/ш/в, мм | 490 / 450 / 520 |
Споряджена маса (без урахування палива та олії), кг | 32 |
Максимальна потужність двигуна при роботі на газі, к. с./кВт | 11,7 |
Робочі обороти двигуна при роботі на газі, об/хв-1 | 3600 |