- Модель: Бензиновый двигатель LIFAN LF170FD-T вал Ø 20 мм под шпонку
Модель двигуна LIFAN 170FD-T (Heavy Duty) з електростартером, вал Ø 20 мм під шпонку – це серія найпотужніших з легких споживчих двигунів. Індекс - "Т" - це в даному випадку позначення збільшеної потужності двигуна (Heavy Duty). Приріст потужності в 1 кінську силу отримано рахунок збільшення ходу поршня до 55 мм. з одночасною зміною діаметра циліндра до 70 мм. Даний двигун є універсальним і відмінним рішенням для побутових споживачів, при роботі з якими необхідний коефіцієнт запасу потужності і як наслідок більшого можливого діапазону потужностей навантаження, наприклад бетономішалки або віброукладачі. Звичайно ж двигуни LIFAN цієї потужності можна застосовувати і для установки на садову та сільськогосподарську техніку малої потужності: газонокосарки, мотокультиватори, генератори, мотоцикли, квадроцикли, скутери, водяні насоси. Даний двигун можна укомплектувати знижувальним редуктором з автоматичним зчепленням, що дозволить довести момент, що крутить, на виході з редуктора до 26 Нм, при 1600 об/хв. Дивитись тут
Lifan 170F-T став логічним продовженням свого вихідного побратима 168F-2, який добре відомий і зарекомендував себе як досить надійний і простий в експлуатації 4-х тактний одноциліндровий бензиновий двигун з повітряним охолодженням і горизонтальним розташуванням валу відбору потужності. У конструкції даного двигуна реалізовані такі рішення як: паливний кран, що дозволяє перекривати подачу палива в карбюратор при транспортуванні; чавунна гільза циліндра, що збільшує моторесурс двигуна.
До основних експлуатаційних характеристик двигуна відносяться:
Вищі вихідні параметри потужності і крутний момент
Стабільна робота на паливі невисокої якості
Низький рівень шуму
Чавунна гільза циліндра
Котушка освітлення 3А
Мінімальний розмір
Економічна витрата палива
Простота у використанні та обслуговуванні
Китайські бензинові двигуни Lifan спроектовані та виготовлені аналогічно японським двигунам Honda та забезпечені 12-місячною гарантією Виробника.
Параметри двигуна | |
Діаметр вихідного валу і напрямок обертання | Вал-шпонка діаметром 20 мм. та напрямом обертання проти годинникової стрілки |
Витрата при роботі на газі, л/год | ≤ 0,62 |
Діаметр циліндра та хід поршня (мм) | 70 х 55 |
Максимальна потужність, к. с. (кВт )/об.мин. | 7,8 (5,7) |
Рекомендована потужність двигуна, к. с. (кВт )/об.мин-1. | 6,25 (4,6) / 3600 |
Макс крутний момент, Нм/об.мин-1 | 13,5 / 2500 |
Заправний об'єм системи оливи, л. | 0,6 |
Емкость топливного бака, л. | 3,6 |
Витрата палива, г/кВт * год | ≤374 |
Cистема запалювання | Електронне безконтактне |
Тип застосованого повітряного фільтра | Сухий |
Споряджена маса (без урахування палива та олії), кг | 17 |
Параметри силової установки | |
Тип запуску двигуна | Ручний запуск / Електростартер |
Двигун, тип | 4-тактний, розташування під кутом 25°, одноциліндровий, двоклапанний, з примусовим повітряним охолодженням з гільзованим блоком циліндра. Залежно від виконання моделі може працювати на бензині та зрідженому природному, а також магістральному газах. |
Об'єм, см3 | 212 |