Меню
Кошик

Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку

Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
-5 %
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
  • Модель: Бензиновый двигатель LIFAN 190FD (3А) вал Ø 25 мм под шпонку
This offer ends in:
Day
Hour
Min
Sec
16638 грн.
17514 грн.
Без ПДВ: 16638 грн.

         Модель двигуна LF190FD з електростартером та котушкою освітлення на 3 Ампери. При об'ємі в 420 кубічних сантиметрів його характеристики та масо-габаритні розміри дозволяють широко використовувати модель для активації різних пристроїв споживання. Ця версія доповнила модель LF188F, оскільки "надбавка в обсязі", дозволила збільшити потужність до рівня 15 кінських сил. Причому це поліпшення не спричинило істотної зміни розмірів агрегату - це важливо, оскільки його відносна компактність розширює можливості стикування з веденими пристроями і звичайно важлива якщо йдеться про монтаж агарегата в рамках обмеженого вільного місця. Також слід зазначити, що в стандартне оснащення двигуна входить пускова панель з ключем, що управляє інтегрованим електростартером - це логічно, оскільки не завжди і не всюди його зручно заводити пусковим кік-стартером. А панель можна винести шляхом збільшення довжини проводів більш зручне для оператора місце. Важливим доповненням є зменшений ступінь стиснення, який дозволяє ще більшою ефективністю використовувати бензин з октановим числом 92, без виникнення детонаційних навантажень і шкоди для моторесурсу мотора. Цей двигун  у зазначеній потужності можна застосовувати і для установки на техніку середньої потужності: карти, мотоцикли, квадроцикли, скутери, водяні насоси підвищеної продуктивності, а інтегрована котушка освітлення на 3 ампера дозволяє підключити зовнішнє корисне електрообладнання потужністю до 36 вт.
        Даний двигун може бути спочатку укомплектований знижувальним або редуктором, що підвищує, з автоматичним зчепленням або без нього. Для уточнення можливості замовлення двигуна із зазначеними опціями Ви можете звернутися до відділу продажу нашого інтернет-магазину. Дивитись тут
    Двигун Lifan LF190FD це 4-х тактний одноциліндровий бензиновий двигун з повітряним охолодженням та горизонтальним розташуванням валу відбору потужності. Також у конструкції даного двигуна реалізовано таке рішення як чавунна гільза циліндра, що збільшує моторесурс двигуна.
До основних експлуатаційних характеристик двигуна відносяться:    
    Вищі вихідні параметри потужності і крутний момент

     Стабільна робота на паливі невисокої якості

     Низький рівень шуму

     Чавунна гільза циліндра

     Компактні габаритні розміри

     Економічна витрата палива

     Електричний стартер

     Котушка на 3 Ампера

     Простота у використанні та обслуговуванні

Бензинові двигуни Lifan спроектовані та виготовлені аналогічно японським двигунам Honda та забезпечені 12-місячною гарантією Виробника.

 

Технічна додаткова довідка під час підготовки до експлуатації даного двигуна:
Крок 1. Основний роз'єм підключаємо до АКБ (відповідна частина основного роз'єму в комплектацію не входить), запобіжник штатно вже встановлений у ланцюг, червоний плюс, зелений мінус, дані дроту служать для живлення замку запалювання, реле напруги, комутатора, котушки запалення ланцюга, яка відповідає за роботу двигуна.
Крок 2. Також до клеми реле стартера необхідно додатково прикрутити плюсовий провід з перетином дроту чотири квадрати (у комплектність плюсовий провід не входить) і після виконаних дій необхідно приєднати до акумулятора на плюсову клему.
Крок 3. Від мінусової клеми АКБ додатково підключити провід до корпусу двигуна (місце кріплення позначено відповідною наклейкою). Товщина дроту з перетином мінімум чотири квадрати.
Параметри двигуна
Діаметр вихідного валу і напрямок обертання Вал-шпонка 25 мм з напрямком обертання проти годинникової стрілки
Тип запуску двигуна Електростартер і ручний стартер
Двигун, тип Бензиновий 4-тактний, розташування під кутом 25 °, одноциліндровий, бензиновий, OHV, з примусовим повітряним охолодженням
Об'ем, см3 420
Діаметр циліндра та хід поршня (мм) 90 х 66
Максимальна потужність, к. с. (кВт )/об.мин. 15 (10.6)
Рекомендована потужність двигуна, к. с. (кВт )/об.мин-1. 11,5 (8.5) / 3600
Макс крутний момент, Нм/об.мин-1 25 / 2500 об.мин.
Заправний об'єм системи оливи, л. 1,1
Емкость топливного бака, л. 6,5
Витрата палива, г/кВт * год ≤394
Габаритні розміри агрегату д/ш/в, мм 470 / 435 / 495
Споряджена маса (без урахування палива та олії), кг 32

Написати відгук

Будь ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук