Меню
Кошик

Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку

Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Очікується
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
Бензиновий двигун LIFAN 190FD з електростартером вал ^ 25 мм під шпонку
  • Модель: Бензиновый двигатель LIFAN 190FD (3А) вал Ø 25 мм под шпонку
16800 грн.
Без ПДВ: 16800 грн.

         Модель двигуна LF190FD з електростартером та котушкою освітлення на 3 Ампери. При об'ємі в 420 кубічних сантиметрів його характеристики та масо-габаритні розміри дозволяють широко використовувати модель для активації різних пристроїв споживання. Ця версія доповнила модель LF188F, оскільки "надбавка в обсязі", дозволила збільшити потужність до рівня 15 кінських сил. Причому це поліпшення не спричинило істотної зміни розмірів агрегату - це важливо, оскільки його відносна компактність розширює можливості стикування з веденими пристроями і звичайно важлива якщо йдеться про монтаж агарегата в рамках обмеженого вільного місця. Також слід зазначити, що в стандартне оснащення двигуна входить пускова панель з ключем, що управляє інтегрованим електростартером - це логічно, оскільки не завжди і не всюди його зручно заводити пусковим кік-стартером. А панель можна винести шляхом збільшення довжини проводів більш зручне для оператора місце. Важливим доповненням є зменшений ступінь стиснення, який дозволяє ще більшою ефективністю використовувати бензин з октановим числом 92, без виникнення детонаційних навантажень і шкоди для моторесурсу мотора. Цей двигун  у зазначеній потужності можна застосовувати і для установки на техніку середньої потужності: карти, мотоцикли, квадроцикли, скутери, водяні насоси підвищеної продуктивності, а інтегрована котушка освітлення на 3 ампера дозволяє підключити зовнішнє корисне електрообладнання потужністю до 36 вт.
        Даний двигун може бути спочатку укомплектований знижувальним або редуктором, що підвищує, з автоматичним зчепленням або без нього. Для уточнення можливості замовлення двигуна із зазначеними опціями Ви можете звернутися до відділу продажу нашого інтернет-магазину. Дивитись тут
    Двигун Lifan LF190FD це 4-х тактний одноциліндровий бензиновий двигун з повітряним охолодженням та горизонтальним розташуванням валу відбору потужності. Також у конструкції даного двигуна реалізовано таке рішення як чавунна гільза циліндра, що збільшує моторесурс двигуна.
До основних експлуатаційних характеристик двигуна відносяться:    
    Вищі вихідні параметри потужності і крутний момент

     Стабільна робота на паливі невисокої якості

     Низький рівень шуму

     Чавунна гільза циліндра

     Компактні габаритні розміри

     Економічна витрата палива

     Електричний стартер

     Котушка на 3 Ампера

     Простота у використанні та обслуговуванні

Бензинові двигуни Lifan спроектовані та виготовлені аналогічно японським двигунам Honda та забезпечені 12-місячною гарантією Виробника.

Параметри двигуна
Діаметр вихідного валу і напрямок обертання Вал-шпонка 25 мм з напрямком обертання проти годинникової стрілки
Тип запуску двигуна Електростартер і ручний стартер
Двигун, тип Бензиновий 4-тактний, розташування під кутом 25 °, одноциліндровий, бензиновий, OHV, з примусовим повітряним охолодженням
Об'ем, см3 420
Діаметр циліндра та хід поршня (мм) 90 х 66
Максимальна потужність, к. с. (кВт )/об.мин. 15 (10.6)
Рекомендована потужність двигуна, к. с. (кВт )/об.мин-1. 11,5 (8.5) / 3600
Макс крутний момент, Нм/об.мин-1 25 / 2500 об.мин.
Заправний об'єм системи оливи, л. 1,1
Емкость топливного бака, л. 6,5
Витрата палива, г/кВт * год ≤394
Габаритні розміри агрегату д/ш/в, мм 470 / 435 / 495
Споряджена маса (без урахування палива та олії), кг 32

Написати відгук

Будь ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук