Меню
Кошик

Газовий модуль Gaspower KMS-3/PM для мотопомп і мотоблоків

Газовий модуль моделі KMS-3/PM призначений для використання на бензинових двигунах внутрішнього згоряння, які встановлені в якості приводного агрегату на мотопомпи і мотоблоки з діапазоном потужності від 4 до 7.8 кінських сил включно.


З урахуванням нинішніх економічних реалій і стабільним зростанням цін на паливо та інші енергоресурси питання про можливість переведення двигунів водяних насосів і мотоблоків, а також просто ДВЗ загального призначення на використання скрапленого газу, замість бензину не втрачає своєї актуальності, а швидше навпаки - набуває надлишкового значення. Саме для цього призначений універсальний газовий модуль, який може запропонувати власникам таких агрегатів з бензиновими двигунами можливість експлуатації на скрапленому газі (з використанням балона або газгольдера) або природному (магістральному) газі, за умови стаціонарного розміщення (помпи або двигуна).

Що являє собою універсальний газовий модуль?

Цей пристрій комбінує у своїй конструкції:
- Видозмінений карбюратор для бензинового двигуна генератора, який технічно доопрацьований для можливості підключення до нього і БЕНЗИНОВОГО ПАЛИВА і ГАЗОВОЇ МАГІСТРАЛІ. При цьому на корпусі карбюратора розміщено паливний кран, як це і передбачає початкова конструкція карбюратора в заводському виконанні на ДВЗ подібного типу;
- Компактний газовий редуктор, спеціально сконструйований і налаштований на певний (розрахунковий) вихідний тиск газу в дифузорі карбюратора для максимально ефективного змішування і повноти згоряння.

Газовий модуль був спроектований і технічно реалізований як універсальний пристрій. Він взаємозамінний з карбюратором системи харчування абсолютної більшості бензинових двигунів загального призначення, які використовуються в якості рушійної сили на мотопомпах і пропонуються сьогодні на ринку: 168F; 168F-1, 168F-2, 170 F, KP230

Нижче представлена таблиця застосовності модуля на типових двигунах внутрішнього згоряння мотопомп і мотоблоків:

Маркування найбільш часто застосовуваних двигунів Діапазон об'ємів двигунів Потужність двигунів насосів/мотоблоків Тип бензинової мотопомпи Діаметр вхідного та вихідного патрубків насосного агрегату
163F; 168F, 170F 163 - 212 см3 4 - 7 к.с. Насоси для чистої (слабозагрізненої) води 50 мм
168F; 170F 196 - 212 см3 6,5 -7 к.с. 50-80 мм 
168F; 170 F 196 - 212 см3 6,5 -7 к.с. Очисні (сміттєві) насоси 50-80 мм 
168F; 170 F,  KP230 196 - 223 см3 6,5 -7,8 к.с. Високонапірні насоси для пожежогасіння 40 -50 мм 

Для полегшення підбору та ідентифікації сумісності модуля Вам потрібно визначити модель двигуна Вашого мотоблока або мотопомпи, вказаного на блоці двигуна (дивіться фото нижче), і порівняти з даними в таблиці. Якщо Ви бачите неспівпадіння номенклатури - передзвоніть нам і ми допоможемо Вам ідентифікувати дані агрегату і підібрати коректну модель газового модуля.


Для чого потрібен газовий модуль?

Встановлення цього газового модуля замість штатного карбюратора дозволить Вам використовувати два види палива, не одночасно, зрозуміло, а по-змінно. При цьому немає необхідності в додаткових процедурах монтажу при переході з одного виду палива на інший - Ви один раз правильно встановлюєте Газовий комплект і ВСЕ!!!!

Економічна обґрунтованість використання:

1. Використовуючи газ як паливо, Ви дійсно зможете скоротити витрати на його придбання. Фактична витрата газу порівняно з використанням бензину зросте на 12-15%. Це абсолютно закономірна зміна, проте в грошовому вираженні це збільшення не призведе до негативного значення, оскільки фактична вартість скрапленого газу в два рази нижче, ніж бензину або дизпалива, а вартість магістрального (природного газу) збільшить цю відмінність до 10 разів.

2. На сьогоднішній день в асортименті представлені лише бензинові мотопомпи або дизельні. Перші свідомо менш економічні в експлуатації, а другі істотно дорожче бензинових, і при цьому дозволяють економити менше, ніж при використанні газу, через збільшення вартості дизельного палива.

3. Придбання Газового Модуля - Це єдиний доступний і найбільш раціональний варіант для тих, хто вже придбав бензинову мотопомпу мотоблок або використовує ДВЗ загального призначення в якості приводного агрегату для чого-небудь і цілком очікувано хоче, а найголовніше, може заощадити на експлуатаційних витратах.

4. Конструктивне виконання газового модуля передбачає не складний процес монтажу і при ретельному слідуванні інструкції з цим впорається навіть не фахівець. Вам не потрібно оплачувати інсталяцію пристрою, а в іншому випадку це могло б доповнити статті витрат.

5. Встановлення газового модуля зберігає вихідні експлуатаційні параметри агрегату без будь-яких обмежень, скорочень, погіршень. Ви як і раніше завжди зможете використовувати його на бензині. Для цього достатньо лише не відкривати кран балона з газом або вентиль газової магістралі, а відкрити паливний кран подачі бензину з бака. Все дійсно дуже просто!     

6. Екологічність роботи на газі - зменшення токсичності вихлопних газів при переведенні двигуна на газове паливо. Практично відсутня димність у вихлопі і тверді частинки (сажа). У разі роботи обладнання в житлових зонах та інших місцях перебування людей - цей аспект може мати істотнє (або визначальне) значення. У разі ж використання скрапленого газу, кращим аргументом може послужити досвід переведення автомобілів на ГБО. Погодьтеся, якби це не було економічно виправдано, хіба такі установки були б популярними???!!!

Якщо ви придбали газовий модуль, і у Вас виникли труднощі з монтажем або налаштуванням - співробітники нашої Сервісної Підтримки готові конструктивно проінформувати Вас і допомогти з відповідями на питання.

Звертайтеся за тел.: 097-855-53-20

Написати відгук

Будь ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук